پندپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ پندپلاس
آدرس پستی
تهران خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان سرافراز برج دریای نور طبقه چهار واحد۴۰۴
تماس بگیرید

آموزش اصول بازاریابی

اینستاگرام اپلیکیشنی فرا تر از یک اپ اشتراک گذاری عکس و ویدئو

اینستاگرام اپلیکیشنی فرا تر از یک اپ اشتراک گذاری عکس و ویدئو
ارسال توسط golchin
۲۳ آذر , ۱۴۰۰
زمان مطالعه
4
دقیقه
اینستاگرام اپلیکیشنی فرا تر از یک اپ اشتراک گذاری عکس و ویدئو

طبیعتا همه‌ ما از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کرده ‌ایم و حداقل درباره آن مطالبی شنیده ‌ایم؛ اکثر اشخاص، این اپ را به عنوان اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس می‌شناسند اما بهتر است بدانیم زاکربرگ هدف ‌های مهم‌ تری از ساخت این اپلیکیشن داشته ‌است.

اینستاگرام در ابتدا اپلیکیشنی برای اشتراک گذاری عکس‌ ها و ایده ‌های هنری و جذاب بود، اما به تدریج و با افزایش تعداد کاربران، ماهیت و کارکرد این برنامه به طور کلی تغییر پیدا کرد.

جامعه اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و همچنین بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام هستند که از برنامه بازدید کرده و این حاکی از آن است که اینستاگرام از جذابیت بسیار بالایی برخوردار گردیده است.

جدا از نوع و هدف استفاده هر کاربر از اینستاگرام، این برنامه دارای ویژگی‌ ها و قابلیت ‌های کاربری متعددی است که آن را به یک پلتفرم جذاب برای کاربران تبدیل کرده ‌است، در این بخش شما را با قابلیت ‌ها و مزایای اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

تقویت روابط و ارتباط بیش تر با دوستان و آشنایان

در دنیای پر مشغله و پر دغدغه امروزی ارتباط انسان‌ ها با یکدیگر کم تر و کمرنگ ‌تر شده است، اینستاگرام فضایی راحت و گسترده برای ارتباط بیش تر با دوستان و اقوام محسوب می‌شود.

همچنین مردم از طریق این برنامه به یکدیگر لینک می‌شوند و احساسات و تراوشات ذهنی خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

از نکات قابل توجه دیگر اپلیکیشن اینستاگرام، این است که علاوه بر پست‌ های تصویری و ویدئویی، می‌توان با ساخت استوری جذاب ۱۵ ثانیه ‌ای، رویداد های روزانه و .. خود را به دوستان و فالوور های خود نشان دهند.

همچنین با وجود دایرکت، مردم علاوه بر اشتراک گذاری عکس و ویدئو، با یکدیگر به صورت شخصی و گروهی به مکالمه پرداخته که این مکالمات هم به صورت متنی و هم ویدئویی صورت می‌پذیرد که این برنامه را از دیگر برنامه های اشتراک گذاری عکس متمایز می‌کند.

تبلیغات و کسب و کار آنلاین در اپلیکیشن اینستاگرام

یکی از فواید راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در اینستاگرام، عدم نیاز به یک سرمایه قابل توجه می‌باشد. به همین دلیل، هم اکنون کسب و کار های فروشگاهی کوچک متعددی را در اینستاگرام مشاهده می‌کنیم.

بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کار خود، یک صفحه کاری در اپلیکیشن اینستاگرام می‌سازند و از طریق آن محصولات و خدمات خود را معرفی می‌کنند.

مردم بدون نیاز به صرف هزینه ‌های گزاف برای تبلیغات، می‌توانند کسب و کار خود را به صورت کاملا رایگان به تعداد قابل توجیهی از مخاطبان معرفی کنند.

همچنین بسیاری از کسب و کار های بزرگ از اینستاگرام به عنوان یکی از قطب ‌های مهم تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

آگاهی از اخبار و اتفاقات روز جهان

یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن اینستاگرام، آگاهی از اخبار و اتفاقات روز جهان است. در اینستاگرام، پیج های مختلفی وجود داشته که هر یک با فعالیت در انواع زمینه ها، انتشار اخبار سیاسی، اجتماعی، ورزشی، سینمایی و .. به صورت روزانه، افزایش تعداد فالوئر و استفاده از تبلیغات به کسب درآمد می‌پردازند.
اگر فرصت دنباله روی از اخبار تلویزیونی را ندارید، اینستاگرام می‌تواند منبع مناسبی جهت به روز بودن و آگاهی شما از اخبار و اتفاقات روز ایران و جهان باشد.

قابلیت ویرایش عکس‌ ها در اپلیکیشن اینستاگرام

قابلیت ویرایش عکس ‌ها پیش از پست کردن آن‌ ها یکی دیگر از قابلیت ‌های اپلیکیشن اینستاگرام محسوب می‌شود. بسیاری از افراد اغلب از برنامه‌ های مختلف جهت ویرایش عکس ‌های خود استفاده می‌کنند و جمله ‌ی نرم افزار تنظیم عکس برای اینستاگرام برای ایفون بار ها در گوگل سرچ شده است و سپس آن‌ ها را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.
با قابلیت جدید اینستاگرام شما بدون نیاز به برنامه‌ های دیگر می‌توانید به صورت حرفه ‌ای عکس ‌های خود را ویرایش کرده، فیلتر های مختلفی به آن ‌ها بدهید و همچنین با استفاده از فیلتر های مختلفی که در برنامه اسنپ چت وجود دارد، به ساخت استوری جذاب بپردازید.

عکس ‌ها و ویدئو های آموزشی مفید

اپلیکیشن اینستاگرام مملو از پیج ‌های آموزشی مختلف از جمله آموزش آشپزی، ارز دیجیتال، عکاسی، زبان انگلیسی و.. است که نکات بسیاری را بدون پرداخت هزینه به شما آموزش می‌دهند.
کافی است پیج مورد علاقه خود را فالوو کرده و یا در قسمت سرچ اینستاگرام کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کرده و از آموز‌ه های مرتبط بهره ببرید.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ثبت درخواست،

مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال نظر
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها