پندپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ پندپلاس
آدرس پستی
تهران خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان سرافراز برج دریای نور طبقه چهار واحد۴۰۴
تماس بگیرید

چت آنلاین، راه خوبی برای قانع کردن مشتریان جهت جلب اعتماد آن ها در  ارائه خدمات یا محصولات شما می‌باشد که فروش و سود شما را به میزان خوبی افزایش می‌دهد. با توجه به شرایط موجود در دنیای امروز، افراد زیادی تمایل به خرید آنلاین دارند که قابلیت چت آنلاین و پشتیبانی وبسایت ها، شرایط برقراری ارتباط با فروشنده را مهیا می‌‌‌‌کند و در نهایت وجود این اعتماد به خرید و استفاده از محصولات منجر خواهد شد.

امکان رجوع به پیام ها، راحت تر بودن و شفافیت بیش تر برقراری ارتباط و بروز احساسات در چت نسبت به تماس تلفنی یا ارتباط حضوری از ویژگی های چت آنلاین می‌باشد. بدین منظور برجسته سازی لینک چت آنلاین و پشتیبانی سبب تشخیص راحت تر آن برای مشتری می‌شود که وجود این لینک می‌تواند مشتری را در تمایل شما جهت پاسخگویی متقاعد کند.

اصول جذب مشتری از چت آنلاین

به کار گیری برچسب در جایگاهی مناسب

به منظور دسترسی آسان مشتری به خواسته های خود، از برچسب هایی شفاف استفاده کنید. متاسفانه برچسب هایی هستند که بعضا کاربرد ندارند، پس از به کار گیری آن ها خودداری کنید. استفاده از برچسب ها می‌تواند این اطمینان را به مشتری دهد که متوجه نتیجه داشتن پشتیبانی و چت آنلاین شود، بنابراین هرگز به کار گیری این برچسب ها را هرگز از یاد نبرید.

بهره گیری از لینک چت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ها و غیر ممکن بودن زندگی ها بدون اینترنت، شما با به کارگیری مدرن ترین ابزار تکنولوژی می‌توانید میزان سود دهی خود را بالا ببرید. در صورت داشتن توضیحاتی خاص یا نحوه مصرفی قابل ذکر در مورد محصول، شما می‌توانید مشتری را به وسیله لینک چت به سوی پشتیبانی هدایت کرده و بدین وسیله توضیحات ضروری را ارائه دهید.

کاهش بازه زمانی انتظار مشتری

اگر به دنبال جذب واقعی مشتری از درون چت های آنلاین هستید، او را منتظر نگذاشته و این زمان را به کم ترین میزان ممکن برسانید. عدم پاسخگویی پشتیبانی انلاین به شکل شفاف، مناسب و سریع امکان دارد این ذهنیت را در مشتری ایجاد کند که به مشتری بها نداده اید و او از خرید منصرف می‌شود. در صورت تعیین زمان پاسخگویی در بازه ای مشخص، بهتر است این زمان انتظار را به مشتریان اعلام کنید.

به کار گیری پنجره چت؛ راحتی بیش تر مشتریان

گاها در میان تعداد بالایی از افراد که پنجره چت را بیهوده می‌دانند، مشتریانی هم هستند که تمایل به رجوع به پرسش های از قبل پاسخ داده شده دارند، پس به کار گیری این پنجره چت می‌‌تواند به منظور دوچندان کردن رفاه حال مشتریان صورت گیرد. شما ملزوم به اطلاع رسانی از اتفاقات غیر منتظره در پشتیبانی انلاین هستید؛ به گونه ای که در صورت قطعی سرور اگر امکان قطعی ارتباط شما با وی ممکن است، به ایشان اطلاع دهید که می‌تواند به راحتی به همین بخش برگشته و مکالمه را ادامه دهید. این کار علاوه بر اطمینان و راحتی مشتری می‌تواند نشان دهنده بها دادن به وقت مشتریان و ارزش سایت طراحی شده برای کسب و کارتان باشد.

چت آنلاین

پاسخ دهی شفاف و معقولانه

در زمان مکالمه در سیستم چت انلاین سایت ، پاسخ دهی به تمام سوالات مشتریان و با اعتماد به نفس کامل می تواند مشتری را از اصالت کالا، کیفیت ضمانت شده محصولات و.. مطلع کند. قطعی مکرر ارتباط با سیستمپشتیبانی و نهایتا تکرار پرسش خود در چندین مرتبه می تواند وی را از خرید منصرف کند.

امکان پذیری آپلود فایل از طریق پشتیبانی انسانی

چت آنلاین به صورت ماشینی و اتومات گاها مشتری را از ادامه مکالمه و خرید منصرف کرده، پس در هنگام چت آنلاین از اشخاص واقعی استفاده کنید که از میزان بالای برقراری تعامل با مشتری برخوردار باشد. بهره گیری از پشتیبانی انسانی می‌تواند میزان فروش و جذب مشتری ها را نیز افزایش دهد. فراهم کردن شرایط جهت امکان آپلود فایل در قسمت چت می‌تواند باعث برقراری ارتباط و رفع مشکل در نقص های ایجاد شده به بهترین شکل ممکن شود.

ذخیره سازی نسخه ای از گفت وگوی آنلاین

جهت اعتبار بخشی به سایت و ارائه تبلیغات پر بازده می‌توانید به وی اجازه ذخیره نسخه pdf چت آنلاین را دهید یا برای وی نسخه ای از چت را ایمیل کنید. لحن شما در هنگام چت می‌تواند تصمیم گیری مشتری را تحت تاثیر قرار دهد، بدین ترتیب به کارگیری امکانات موجود را فراموش نکرده و گفت و گوی آنلاین خود را با لحنی دوستانه و با احترام آغاز کنید. توجه به لحن صحبت، امکانات مهم چت آنلاین و به کارگیری نیروی انسانی در سیستم پشتیبانی آنلاین رایگان می توانند به صورت قانع کننده فرد را به یکی از مشتریان وفادار شما تبدیل کند.

مزایای به کار گیری سیستم پشتیبانی انلاین

برقراری ارتباط خوب میان مشتریان و کارشناسان فروش باعث شده تا بتواند به رفع تمام ابهامات مشتری در مورد محصول کمک کند.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ثبت درخواست،

مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال نظر
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها