پندپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ پندپلاس
آدرس پستی
تهران خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان سرافراز برج دریای نور طبقه چهار واحد۴۰۴
تماس بگیرید

استراتژی بهینه سازی موتور جست و جو یا سئو عاملی مهم در پیشرفت و رشد بازدید از وبسایت می‌باشد. به طور کلی سئو در دو دسته سئوی داخلی و خارجی تقسیم می‌شود.

درباره
seo on page

سئو آن پیج از دسته عواملی می‌باشد که از طریق صاحب وبسایت قابل تغییر است. این تغییرات، رتبه سایت در جست و جو را بهبود بخشیده و شامل مواردی مانند بهره گیری کلمات کلیدی با بازدید بالا در محتوا یا برچسب های متا تحت عنوان صفحات، تصاویر یا مطالب متا می‌شود.

seo on-page و عوامل تاثیر گذار در آن

به کارگیری عنوانی جذاب برای متن

یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت در رتبه سایت شما و سئو داخلی، عنوان به کار رفته در صفحه می‌باشد. سعی کنید عنوان صفحه خود را به ۷۰ کاراکتر کاهش دهید، در صورت کاهش میزان آن به کم تر از ۵۰ کاراکتر بدون شک عنوانی جذاب تر نیز خواهید داشت، این کار باعث می‌شود در جستجوی مخاطب، صفحه شما جذاب تر به نظر برسد و  از نتیجه بهتری برخوردار باشید.

به کار گیری برچسب های عناوین

افراد زیادی بدون مطالعه و شناخت از تکنیک های سئو و آموزش، از برچسب های نا مناسبی استفاده می‌کنند که برای  مثال می‌توان استفاده از H2 در عنوان را مثال زد که باa افت رشد صفحه همراه است و در عنوان اصلی بایستی از H1 استفاده کنید. شما ملزم به استفاده از یک عدد H1 می‌باشید که این کار شرایط را برای google و موتور های جست و جو دیگر امکان شناسایی و تشخیص صحیح عنوان وبسایت را فراهم می‌کند.

بهره گیری از کلمات کلیدی

کلمات کلیدی در رشد صفحه شما از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، به گونه ای که در صفحه ای دارای عنوان مشخص، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع الزامی است. مطابق قوانین رایج و اولیه ای که توصیه می‌شوند بایستی کلمات کلیدی مورد نیاز خود را در بخش های ابتدایی و انتهایی محتوا جای گذاری کنید.

درباره
seo off page

سئو آف پیج که تحت عنوان سئو خارجی شناخته شده است، به سیگنال های دیجیتال خارج از صفحه ای گفته می‌شود که بازاریابان به شکل غیر مستقیم روی آن تاثیر گذار هستند. این اقدامات در خارج از چارچوب سایت دچار تغییرات شده و جهت رتبه بندی وبسایت به صورت طبیعی و انعکاس اعتبار آن به کار می‌روند.

Seo – off page و عوامل تاثیر گذار در آن

به کار گیری بک لینک ها

به منظور قرار گیری وبسایت شما در گزینه های اولیه جست و جو مخاطب، بایستی برای صفحه خود رای کسب کنید. این رای  گیری در دنیای سئو خارجی به شکل بک لینک انجام می‌گیرد که از تاثیر بسزایی در رتبه بندی صفحه شما برخوردار است. بک لینک ها یا لینک های وبسایت خارجی به نوعی عاملی برای برگرداندن مخاطب شما به وب سایت تان می‌باشند.

ساخت برند و نام تجاری

یکی از مهم ترین عامل های پیشرفت وبسایت شما از طریق سئو خارجی، نام تجاری می‌باشد که مطابق الگوریتم های جدیدی مانند پاندا google تعیین شده است. به همان اندازه که لینک های وبسایت شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند، ساخت برند و نام تجاری نیز حائز اهمیت است.

تاثیر شبکه های اجتماعی

با توجه به اینکه سئو خارجی، انعکاس ارزش یک سایت در دنیای واقعی معنا می‌دهد. افزایش رتبه بندی در سیگنال های دیجیتال به وسیله داشتن جایگاه و رتبه در شبکه های اجتماعی کاملا منطقی خواهد بود. کسب رتبه بندی اجتماعی بالا تر وابسته به محتوای بیش تر شما می‌باشد. شبکه های اجتماعی از طریق ساخت پیوند های nofollow، ترافیک واقعی را برای وبسایت شما ایجاد خواهد کرد.

سئو داخلی یا سئو خارجی، کدام یک حائز اهمیت است؟

به منظور پاسخگویی این پرسش، پاسخ شفافی امکان پذیر نیست چرا که بدون شک امکان مقایسه در این دو فاکتوروجود ندارد و مانند مقایسه میان سقف و اسکلت داخلی یک ساختمان می‌باشد. به منظور پیشرفت جایگاه وبسایت شما در میان رتبه بندی ها به صورت طبیعی و نمایش آن در گزینه های اولیه جست و جومخاطب، سئو آن پیج و سئو آف پیج باید در کنار هم صورت بگیرند. بر اساس اصول سئو در وب سایت، بهینه سازی seo on-page در اولویت قرار گرفته است چرا که در مقایسه این فرآیند با ساختمان سازی نیز، پی ریزی اسکلت داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهینه سازی و ایجاد تعادل میان دو دسته seo on – page و page – seo off سبب بازدید بیش تر سایت شما از طریق موتور های جست و جو گر شده و مخاطبان آن را سودمند می‌دانند.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ثبت درخواست،

مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال نظر
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها