پندپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ پندپلاس
آدرس پستی
تهران خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان سرافراز برج دریای نور طبقه چهار واحد۴۰۴
تماس بگیرید

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود کسب و کار ها به دنیای مجازی، لزوم طراحی سایت برای معرفی کار، محصولات قابل فروش و ارائه خدمات به خوبی قابل مشاهده است. وبسایت برای تجارت آنلاین یکی از حیاتی‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

در حقیقت با شرایط دنیای امروز که مخاطب قبل از خرید هر محصول یا بهره مندی از خدماتی به جست و جو در اینترنت اقدام می‌کند، نداشتن وبسایت شما را چندین گام از رقبا عقب نگه می‌دارد. در این مقاله سعی داریم شما را با تاثیر وب سایت در کسب و کار بیش تر آشنا کنیم.

چرا طراحی سایت

تسهیل در مراجعه مشتریان جدید

در هر تجارتی، معرفی آن به سایر افراد یک اصل مهم و اساسی می‌باشد که طراحی وب سایت می‌تواند این کار را ساده تر کند و مشتریان زیادی از طریق سایت، کسب و کار شما را به دیگران ارجاع می‌دهند. از طرفی به خاطر سپردن سایت های اینترنتی حتی از شماره همراه هم ساده تر است.

بهره گیری از ابزاری قوی برای پیشرفت کسب و کار

از طریق طراحی سایت شما شرایط فروش را به صورت دائمی و آسان مهیا می‌کنید که بستر مناسبی برای بازدید کنندگان زیادی می‌باشد. شما با این کار مشتری را تحریک به خرید کرده و باعث می‌شوید با بازدید از محصول ملزم به برقراری ارتباط با شما شوند.

اعتبار بخشی به کسب و کار وبسایت برای تجارت آنلاین

طراحی سایت به صورت حرفه ای با محتوایی روان، نوشته ای نیکو به همراه توضیحاتی بدون نقص در باب محصولات یا خدمات ارائه شده می‌تواند بر جذب مشتری از طریق جلب اعتماد و نمایش دانشی به روز تاثیر مثبتی داشته باشد. شما با پرداخت هزینه طراحی سایت سودمند، می‌توانید شاهد تاثیرات آن در رشد کسب وکار خود و بالا رفتن میزان مخاطبین باشید.

قابلیت دسترسی در هر زمان و هر مکان

یکی از دلایل توصیه به طراحی وبسایت برای کسب و کار، دسترسی مخاطبین و مشتریان به صورت هر روزه و در هر زمانی از شبانه روز امکان پذیر است. با طراحی سایت می‌توانید با افرادی که جز سایت هیچ راه ارتباطی با شما ندارند، تعامل برقرار کنید.

بالا بردن میزان ارزش تبلیغات

یکی از بهترین راه ها در جلب مشتری و تبدیل بازدید کنندگان به خریداران یک محصول، افزودن لینک وبسایت به تبلیغات، کارت ویزیت و یا حتی امضا شرکت می‌باشد.
وجود سایت باعث می‌شود مردم در صورت شنیدن پیام یا تبلیغات شما تمایل داشته باشند پیام دهند و با شما ارتباط برقرار کنند. نقش وب سایت در کسب و کار، دقیقا زمانی مشخص می‌شود که مشتریان بتوانند به راحتی در ارتباط با شما باشند، به سادگی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند و هیچ محدودیتی در بازدید از محصولات نداشته باشند.

برقراری ارتباط فی النفسه با مشتری ها

امکان تمایل به خرید یک کالا با وجود عدم شرایط تهیه آن برای یک مشتری امکان پذیر است. شما باید از طریق برقراری ارتباط با آن ها بتوانید از زمان فراهم آمدن شرایط جهت خرید مطلع شوید، وب سایت می‌تواند این فرآیند را تسهیل کند.
امکان گردآوری اطلاعات و آدرس هایی از مشتریان به شما در برقراری این ارتباط کمک می‌کند تا بتوانید آن ها را از شرایط ویژه حراج یا تمدید محصولات به صورت متناوب پیام از طریق روش های مختلفی ارسال کنید. تعامل با مشتریان از طریق این روش می‌تواند نام برند شما را برای همیشه در ذهن مشتریان ثبت کند. وبسایت برای تجارت آنلاین ضرورت محسوب می‌شود.

اطلاع از شرایط ویژه وبسایت برای تجارت آنلاین

از دیگر دلایل لزوم طراحی سایت، امکان اطلاع رسانی شرایط مخصوصی مانند حراجی ها می‌باشد که به دلیل داشتن سایت برای کسب و کار خود می‌توانید بستر مناسبی برای اطلاع رسانی به همه افراد بدون محدودیت های جغرافیایی را فراهم کنید.

به صرفه بودن هزینه های راه اندازی وبسایت

برای داشتن یک وبسایت شما به سه مولفه خرید هاست، ثبت دامنه و طراحی سایت نیاز دارید. پرداخت هزینه تهیه هاست و دامنه برای سایت چندان نمی‌باشد و هر ساله قابلیت تمدید دارد.
عمده هزینه ها متعلق به طراحی سایت است که صرفا یک بار پرداخت شده و دیگر تا سال ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید. احتمالا با گذشت چند سال به طراحی مجدد سایت نیاز داشته باشید که از طراحی اولیه هزینه کم تری بایستی پرداخت شود.
بنابراین تنها با پرداخت هزینه اولیه می‌توانید سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و از طریق جذب علاقه مندان و تبدیل آن ها به مشتری، کسب درآمد کنید. بدون شک در بازه زمانی کم مبلغ پرداختی بابت راه اندازی وبسایت از طریق سود رسانی به فروشنده باز می‌گردد.

ساخت برند و کسب شهرت

از دیگر عوامل ضرورت طراحی سایت برای کسب و کار ها، برند سازی می‎باشد که با دارا بودن وبسایت به وسیله معرفی خدمات خود در بستر اینترنت، ضمن کسب شهرت و اعتبار برای خود می‌توانید بر میزان اعتبار تجاری خود بیفزایید، در این صورت امکان بازدید از کسب و کار شما در هر محیط دارای اینترنتی ممکن می‌شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ثبت درخواست،

مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال نظر
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها