پندپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ پندپلاس
آدرس پستی
تهران خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان سرافراز برج دریای نور طبقه چهار واحد۴۰۴
تماس بگیرید

آموزش توسعه فردی

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
ارسال توسط golchin
۱۸ مهر , ۱۴۰۰
زمان مطالعه
3
دقیقه
معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 یک کتاب بی‌نظیر از هر کسب‌و‌کار موفق در یک بازه زمانی بیست ساله می‌باشد. این اثر به درخواست شخصی به‌نام اندرو کارنگی که در دهه چهل میلادی ثروتمندترین فرد امریکا بود، توسط  ناپلون هیل گردآوری شده است.
همه تحقیقات و مصاحبه‌ها به شکل واقعی از تمام صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق در امریکا انجام و نقاط مشترک آنها توسط نویسنده به شکل این کتاب که هم‌اکنون می‌بینید، درآمده است.

چکیده کتاب بیندیشید

نویسنده کتاب بیندیشید با مصاحبه و پیدا‌کردن نقاط مشترک موفقیت بیش از پانصد شخص ثروتمند به فرمولی سیزده مرحله‌ای از راز و رمز این موفقیت دست می‌یابد. او سخاوتمندانه آن‌ها را در قالب یک کتاب کم‌نظیر منتشر کرده تا با خواندن آن یاد بگیریم چطور مثل افراد موفق فکر کنیم. استراتژی و اهداف خود را بچینیم و برنامه‌ریزی کنیم. سپس برای رسیدن به آن‌ها نقشه‌های مختلف را امتحان و تا رسیدن به مطلوب دست از تلاش نکشیم.

کتاب بیندیشید در حوزه موفقیت است و می‌توان از آن به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در زمینه موفقیت، رشد و توسعه فردی یاد کرد. همیار آکادمی به دلیل علاقه ویژه‌ای که به کاربران خود دارد، به رشد و توسعه فردی کاربران خود توجهی خاص دارد و تمایل دارد که کاربران را به مطالعه کتاب‌های خوب و اثرگذار دعوت کند. در صورتی که شما هم شیفته موفقیت و رسیدن به اهداف و رویاهای خود در زندگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. در این مقاله می‌خواهیم در کنار هم به رموز موفقیت و رشد فردی پی ببریم و ببینیم که چگونه می‌توان با فکر و اندیشه به تمام ثروت‌های مادی و معنوی دست پیدا کرد و پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. پیش از این‌ که بخواهیم به خلاصه و بررسی این کتاب انگیزشی بپردازیم، بد نیست نگاهی به زندگی ناپلئون هیل نویسنده این کتاب ارزشمند و پربار بپردازیم و ببینیم که وی به عنوان نویسنده این کتاب مهم و مرجع چگونه شخصیتی بوده است.

نیم‌نگاهی به زندگی ناپلئون هیل؛ نویسنده کتاب

ناپلئون هیل در روز ۲۶ اکتبر سال ۱۸۸۳ در ویرجینیای ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او یکی از پیشگامان و افراد تأثیرگذار در عرضه ادبیات موفقیت و رشد شخصی به حساب می‌آید و کسی است که هنوز هم بسیاری از سخنرانان و نویسندگان کتاب‌ها و مطالب انگیزشی به کتاب‌های او ارجاع می‌دهند و از او به عنوان یک شخصیت بی‌نظیر یاد می‌کنند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید که به دست توانای او نوشته شد، در حال حاضر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ جهان شناخته می‌شود. جالب است او در منطقه‌ای به دنیا آمد که جهل و بی‌سوادی آن را پر کرده بود ولی او با تلاش فراوان توانست در همان منطقه رشد کند و به شخصیتی برجسته تبدیل شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ثبت درخواست،

مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال نظر
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها