پندپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ پندپلاس
آدرس پستی
تهران خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان سرافراز برج دریای نور طبقه چهار واحد۴۰۴
تماس بگیرید

یک اصل مهم در بهینه سازی مطالب هر سایت، انتخاب کلمات کلیدی می‌باشد. به کار گیری این کلمات در متن، سبب جذب بازدید کننده هایی که در گوگل به دفعات این موضوع را جست و جو کردند، می‌شود. قرار گیری کلید واژه فارسی از طریق جذب کاربران، می‌تواند در بالا بردن میزان بازدید نتایج جست و جو تاثیر گذار باشد. با انتخاب درست کلمات کلیدی و استفاده از دقت کافی در این فرآیند می‌تواند به شما در موفقیت بیش تر کمک شایانی کند.

بررسی راهکار های مناسب
یافتن کلمات کلیدی

کلمات کلیدی و پیشنهادات گوگل

منبعی عالی به منظور دستیابی به بهترین کلمات کلیدی برای سئو، استفاده از پیشنهادات گوگل است. بدین منظور لازم است کلمه اصلی مورد نظر را در فیلد جست و جو تایپ کرده و منتظر کلمات پیشنهادی گوگل بمانید. گوگل دائما در تلاش است تا با پیشنهاد کلمات پر تکرار و معمول، بازدید کنندگان را به سوی سودمند ترین نتایج هدایت کند. عبارات پیشنهادی گوگل از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا توسط افراد مختلفی به دفعات جست و جو شده اند.

جست و جو های پیشنهادی گوگل

برای به کار گیری جست و جو های پیشنهادی گوگل کافی است به انتهای صفحه مراجعه کرده و از نمونه کلمات کلیدی بیش تری که در ارتباط با موضوع اصلی شما می‌باشد، استفاده کنید.

کلمات کلیدی و به کارگیری ابزار های متفاوت

به کار گیری ابزار های مربوط به این حوزه در بررسی کلمات کلیدی سئو سایت و پیدا کردن پیشنهاداتی جدید، ضروری است. شما می‌توانید به صورت همزمان از چندین مرجع استفاده کنید و با مقایسه نتایج به دست آمده، به انتخاب نهایی برسید.

Google Keyword Planner

بستر مناسبی را برای مورد بررسی قرار دادن کلمات ترجیحی کاربران در مورد یک موضوع مشخص را فراهم می‌کند و محبوبیت کلمات را مورد بررسی قرار می‌دهد، اما شما می‌توانید با به کار گیری ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی دیگر نیز شما می‌توانید آن را بیابید.

Keyword Tool

ابزاری رایگان و پر قدرت است که از ویژگی پیشنهاد کلمات کلیدی طولانی و پر جست و جو میان کاربران برخوردار است و می‎تواند شما را در یافتن کلمات کمک کند.

ابزار دیگری که از طریق نمایش کلمات بیش تر جست جو شده به صورت تفکیک شده با زبان و مناطق جغرافیایی مختلف می‌تواند شما را در بهره گیری از کلمات کلیدی راهنمایی کند.

پیام رسان های شبکه اجتماعی

شما می‌توانید از نتایج و پیشنهاد های به دست آمده در یوتیوب، اینستاگرام و.. نیز به دلیل میزان بالای کاربرانی که دارند در یافتن کلمات کلیدی مورد نظر استفاده کنید.

کلمه کلیدی

کلمات کلیدی و آنالیزور ها

بخشی از فعالیت آمار گیر ها در زمینه تعیین استراتژی سئو شما مربوط به مواردی مانند بازدید از کانال های ورودی، نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری ها و .. می‌شود. ابزار های تحلیل گر از طریق  ارائه گزارشات با تاخیر می‌توانند به علت نمایش کلید واژه در جذب بازدید کنندگان نقش مثبتی را ایفا کنند.

 بهره گیری از پرسش و پاسخ

استفاده از پرسش ها، راهکار خوبی به عنوان کلمه کلیدی می‌باشد که در سایت های مختلفی، کاربران زیادی در باب موضوعات متنوعی به پرسش و پاسخ می‌پردازند، برای مثال Yahoo Answers از نمونه این سایت ها می‌باشد. شما با کمک این سایت یا سایت های مشابه داخلی می‌توانید در رقابت قرار بگیرید، چرا که پرسش های مطرح شده در این سایت ها می‌توانند شرایط را برای ایجاد عبارت های بلند تر مهیا کنند. نکته حائز اهمیت در این مورد، تعداد بازدید کنندگان، میزان پاسخ ها و نظرات درج شده توسط کاربران است که معیار مناسبی جهت تشخیص عمومی و قابل بحث بودن موضوع می‌باشد. توجه داشته باشید که لزوما همه پرسش ها مناسب شما نیستند و امکان دارد هیچ گونه ارزشی از نظر گوگل نداشته باشد و این وظیفه شما است که موضوع را در  جوانب متنوعی مورد بررسی قرار دهید.

کلمات کلیدی و استفاده از ویکی پدیا

به دلیل وجود صفحاتی استاندارد، نویسندگانی دقیق، پر تلاش و .. ویکی پدیا بزرگ ترین دانش نامه آزادی است که در میان کاربران سراسر جهان با استقبال خوبی مواجه شده است. در نظر گرفتن عنوان انتخاب شده، توضیحات متن و جستار های وابسته قرار گرفته در انتهای مقاله می‌تواند شما را در دستیابی به کلید واژه که مرتبط با موضوع هستند، راهنمایی کند.

 زیر نظر داشتن رقیبان

یکی دیگر از ضروری ترین موارد جهت انتخاب بهترین کلمه های کلیدی، زیر نظر گرفتن رقیبان و مورد بررسی قرار دادن نتیجه های جست و جو کلمه های مربوط به موضوع خودتان است. جهت آغاز این فرآیند با انتخاب کلمه ای کوتاه و مشاهده اولین نتایج گوگل، این فرآیند را ادامه دهید. به ترتیب قرار گیری عناوین و میزان کلید واژه به کار گرفته شده در هر بند یا صفحه توجه کنید.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ثبت درخواست،

مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال نظر
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها