پندپلاس
آژانس دیجیتال مارکتینگ پندپلاس
آدرس پستی
تهران خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان سرافراز برج دریای نور طبقه چهار واحد۴۰۴
تماس بگیرید

شاید امروز یکی از بزرگ ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار ها، تبلیغات آنلاین چیست؟ باشد که سعی داریم تا انتهای مطلب در این مورد و راهکارهایی که یک تبلیغات را موثر و پر بازده تر نمایش بدهد با شما صحبت کنیم.

در دنیای امروز، انواعی از تبلیغات ها را در تلویزیون، رادیو، بیلبرد های تبلیغاتی و .. می‌بینید که نوع جدیدی از آن ها یعنی تبلیغات اینترنتی نیز در زمینه بازاریابی کسب و کار ها قدم نهاده و از بازدهی خوبی در فروش یا تبلیغات محصول شما برخوردار است. در حقیقت نمایش نام و علائم تجاری، تصاویر و شعار هایی از کسب و کار که با هدف جذب مخاطب و اهداف دیگری در سایت های پربیننده صورت می‌گیرد، تبلیغات اینترنتی نام دارد.

تبلیغات آنلاین و انواع آن

این شیوه از قدیمی ترین روش های تبلیغات آنلاین است که در سایت تبلیغ گیرنده، محتوایی در مورد تبلیغات در متنی با ابعاد بنر در گوشه ای از سایت نمایش داده می‌شود که معمولا تبلیغات های بنری در بخش مشخصی از وب مانند بالا، پایین یا کناره های صفحه قرار می‌گیرند.

Text Ads

این نوع از تبلیغات نیز مانند تبلیغات های بنری در صفحه وب نمایش داده می‌شوند، با این تفاوت که اگر تبلیغات بنری به صورت تصاویر متحرک نمایش داده شوند، تبلیغات متنی به صورت توضیحاتی درباره محصول در کناره ها یا بخش میانی سایت قرار می‌گیرند. تبلیغات متنی از مهم ترین انواع تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود.

Search Engine Results Page Advertising

هنگام جست و جو در گوگل قطعا متوجه پیام هایی با پس زمینه متفاوت با نتیجه های نمایش داده شده در کنار یا بالای صفحات شده اید که همان تبلیغات های سفارش شده به گوگل مرتبط با موضوع شما می‌باشند.

Pop – up Ads

با نمایش یک صفحه وب سایت، نا خود آگاه پیام تبلیغاتی بر روی صفحه ظاهر شده که همین تبلیغات های آنلاین در قالب پاپ آپ هستند و اندازه ای کوچک تر از صفحه استاندارد موتور های جست و جو اینترنت دارند. شیوه تبلیغاتی Pop – Under نیز نوعی از تبلیغات های پاپ آپ است که به شکل صفحه ای مستقل از وبسایت اصلی ظاهر شده و به صورت پنهان در زیر وبسایت قرار گرفته که به محض بسته شدن صفحه، تبلیغات پاپ آندر نمایش داده می‌شود.

Hover Ads

با باز شدن وبسایت اصلی کادری در بالای صفحه به صورت شناور قرار گرفته که تمام صفحه را پوشش نمی‌دهد، این مدل نیز روش دیگری از تبلیغات های آنلاین است که با رد شدن تبلیغات طی بازه زمانی تعیین شده که اصولا بین ۵ تا ۳۰ ثانیه می‌باشد، با نام Floating Ads شناخته شده است.

Interstitial Ads

تبلیغات های آنلاین که به صورت صفحاتی در قبل یا بعد وبسایت اصلی ظاهر می‌شوند، نوع دیگری از روش ها می‌باشد که امکان دارد این نوع از تبلیغات برای مخاطب خوشایند نباشد.

راه های ارائه تبلیغات آنلاین موثر

ثبت کسب و کار در Google my business

برای توسعه کسب و کار خود در سطح کشوری و بین المللی، مهم ترین هدف تعیین برند و لوگو است که بتواند کار شما را در تبلیغات ساده تر کند. سعی کنید از برندی استفاده کنید که نشان دهنده ارزش کسب و کار شما باشد و چندان طولانی نباشد.

برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی برای تبلیغات آنلاین

در گام اول، برای تبلیغات آنلاین در فروش یا خدمات خود بایستی به راه اندازی یک وبسایت حرفه ای اقدام کنید که منجر به بهره گیری از تمام ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ شود. در کنار راه اندای یک وبسایت با طراحی و محتوا حرفه ای، شما باید به روز رسانی مطالب سایت خود را هم در نظر داشته باشید، زیرا مخاطبان همیشه مایل به خرید محصول از وب سایت هایی به روز می‌باشند.

طراحی برند و لوگو در تبلیغات آنلاین

برای آن که شاهد نقش تبلیغات در افزایش فروش خود باشید، به شما پیشنهاد می‎کنیم در گوگل بیزنس پروفایل کاری خود را با اطلاعاتی از قبیل نام برند کاری، شماره تماس و آدرس خود یا در صورت لزوم ساعات کاری خود ثبت کنید و از صحت اطلاعات اطمینان حاصل فرمایید.

راه اندازی وبسایت و به روز رسانی آن به صورت دائمی

ثبت پروفایل کاری با بیو حرفه ای، به کارگیری کلمات کلیدی مناسب، وارد کردن لینک وبسایت طراحی شده و موارد دیگری که شما باید جهت ورود در اپلیکیشن های شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و.. رعایت کنید تا ارتباط خوبی با مشتری وتبلیغات آنلاین برقرار کنید.

انواع تبلیغات های اینترنتی صرفا به طراحی سایت و تبلیغ کسب و کار تان در سایت ها یا شبکه های اجتماعی خاتمه نمیابد و کسب و کار هایی که برای خود اپلیکیشن های تلفن همراه را طراحی می‌کنند، از رقبا چند پله جلو تر هستند. طراحی این برنامه ها هم برای مخاطب قابل دسترس تر بوده و هم می‌تواند سبب تعامل بیش تر شما با مشتریان شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ثبت درخواست،

مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

ارسال نظر
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها